Årsmöte 2024

Den 11 april kallar vi till årsmöte för föreningen Fyrisgården & innan bjuder vi in till Medlemsmingel

Årsmöte 2024

Medlemmarna i Fyrisgården kallas till ordinarie årsmöte torsdag den 11 april 2023 kl 18.00. Årsmötet planeras att ske på Fyrisgården. Vänligen anmäl ditt deltagande senast fem dagar i förväg till exp@fyrisgarden.se eller  ring 018-23 87 44 (Telefontid vardagar mellan 10:00–12:00  och 13:00–14:00 du kan alltid nämna meddelade så ringer vi upp).

Ärenden enligt stadgar. Motioner ska vara lämnade till Fyrisgården senast 14 dagar före årsmötet.

Valberedningen tar emot nomineringar till styrelsen. Sammankallande i valberedningen är Kicki Sandberg. E-post: kickiliina@hotmail.com.

Kom på Medlemsmingel
17:00 innan årsmötet bjuder vi in till medlemsmingel med möjlighet att kika in i Fyrisgårdens breda verksamhet genom ett öppet hus. Vi serverar något litet och du kommer kunna möta personer från olika delar av Fyrisgården.

Rösträtt

För rösträtt vid årsmötet krävs att 2024 års medlemsavgift är betald. Det är enkelt att förnya ditt medlemskap på Fyrisgården. Du betalar enkelt in medlemsavgiften för det medlemskap du haft sedan tidigare (100 kr/enskild eller 150 kr/familj) via bankgiro (5261-5226) eller Swish (123 156 57 20) före årsmötet. Glöm inte att uppge namn i inbetalning. Familjemedlemskap har som vanligt en (1) röst på årsmötet.

Vill ni teckna ett helt nytt medlemskap, uppdatera några kontaktuppgifter som förändrats sedan ni tecknade ert första medlemskap eller kanske gå från ett enskilt medlemskap till ett familjemedlemskap? Klicka då här för att skapa ett nytt medlemskap.

Kontakta oss om ni har några frågor eller funderingar kring medlemskap.

Nedan har vi samlat relevanta dokument:

Utfall 2023 & budget 2024

Dagordningen