Fredag 30 juli 2010 Skriv ut     Startsida   
Aktuellt
Nyhetsbrev
Vad är Fyrisgården?
Vävstuga
Verksamhet för personer med funktionshinder
Kurser och cirklar
Öppen verksamhet
(ingen anmälan)

Internationellt arbete
Länkar
Personal och styrelse

Lättläst
Fotoalbum
Dokument

In english

Fyrisgården

Fyrisgården är en förening som är till för alla.
Hit kan man gå och träffa kompisar.
Du kan dansa,
spela teater,
fika,
surfa på datorn
eller gå på disco på Fyrisgården.

På tisdagarna är det Café Fantasia.
Då finns det olika saker att göra varje gång.
Varje termin gör man ett nytt program.
Titta på video,
spela spel
eller kanske baka.

Dit kan du komma utan att säga till ledarna innan.
Ta gärna med din ledsagare.
För att se programmet, KLICKA HÄR.


På söndagarna övar dansgrupperna Freestyle, Shake It och Best Dance. Det finns även en barndansgrupp för 7-12 år.

Dansen måste man anmäla sig till i början av terminen.

De har shower för att visa upp vad de lärt sig.
Du är välkommen att titta på dansgruppen
när de ska ha föreställning.
Datumet kommer att finnas på hemsidan när det är bestämt.

Vill du ha Fyrisgårdens nyhetsbrev på e-post?
klicka här för att få information om vad som händer på Fyrisgården!

Om du vill läsa dagens lättlästa nyheter, 8 sidor, klickar du här.
Fyrisgården • Svartbäcksgatan 58 • 753 33 Uppsala • Telefon: 018-23 87 44